Som leder i et firma, som tager vare på telefonpasning for mange forskellige virksomheder, har jeg utroligt travlt. Selvom vi er et lille firma, så har vi mange kunder. Og vores personale er dygtige folk. De kan deres job. Jeg bruger en stor del af min tid på at lære dem op i, hvordan de skal tale til kunderne. Der er forskel på at skulle tage imod telefonbeskeder og holder styr på en kalender for et advokatfirma og at skulle tale med unge mennesker, der gerne vil købe elektroniske gadgets. Men vi klarer det godt. Vi har set en gevaldig vækst i firmaet i det sidste års tid.
Chat på hjemmesider
Det har helt sikkert noget at gøre med, at vi har introduceret den her facilitet med Live Chat (via denne service: https://www.topcall.dk/live-chat/ ) til mange af kunderne. Især dem, der sælger produkter, er glade for den. Dem, der yder en service, er som regel lidt mere reserverede overfor vores tilbud om at give dem støtte til at køre en Live Chat. Forståeligt nok. En læge har mere brug for, at der bliver holdt styr på hans kalender, end han har brug for at fortælle folk om forskellige hovedpinepillers fordele og ulemper. Og det sidste vil han nok også foretrække at fortælle sin patient om under en konsultation.
Salgsværktøj der dur
Men butikker, der sælger tøj, køkkenudstyr, musik og den slags er glade for, at vi kan give dem denne facilitet med Live Chatten. De melder faktisk tilbage til os om, at mange af deres kunder fortæller dem, at de er glade for de hurtige svar de får via den. I stedet for at de skal vente i mange minutter i en telefonkø, så får de et svar, og købet bliver lavet. Godt for butikkerne og super godt for os. Vi har tilfredse kunder, som værdsætter det, som vi gør for dem.